Wednesday 4 March 2009

ΕΛΕΟΣ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!

Έλεγα εδώ και καιρό ότι πρέπει να ξαναρχίσω να γραφώ σε εκείνο το ξεχασμένο μου blog. Σκεφτόμουνα ότι τώρα που έχω περισσότερο χρόνο είναι ευκαιρία… όλο όμως το ανέβαλα…

Σήμερα το πήρα απόφαση, βλέποντας το άρθρο στο Βήμα της «κυρίας» Λώρης Κέζα. http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=257731 Το άρθρο αυτό αρχικά μου προκάλεσε οργή! Δεν μπορώ να καταλάβω την κακία τουλάχιστον, να μην πω την εμπάθεια της κυρίας.

Εγώ έχω να την ρωτήσω 2 πράγματα. Πρώτον πόσα χρήματα πηρέ και από ποιον για αυτό το άρθρο! Και δεύτερον τι θα έγραφε αν είχε πάρει ο Γ. Παπανδρέου εισιτήριο στην business class;

Αυτή δεν είναι σοβαρή δημοσιογραφία. Δεν είναι καν δημοσιογραφία. Είναι ντροπή μια εφημερίδα σαν το Βήμα να επιτρέπει την δημοσίευση τέτοιων άρθρων! Κύριε Ψυχάρη ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!! Είτε έγινε εν γνώση σας και άρα είστε συνένοχος είτε την αναγκάσατε εσείς να το γράψει και αυτό είναι χειρότερο. Υπάρχει όμως και μια άλλη εκδοχή, που δεν την πιστεύω, να μην το ξέρατε, αν είναι έτσι είναι στο χέρι σας να το διορθώσετε αύριο!!!!
Από την υπογράφουσα το αρθρο όμως περιμένω απαντήσεις…

Πόσο στοιχίζει ένα άρθρο σας κυρία Κέζα?

No comments: