Tuesday 10 March 2009

Marfin Green Airlines

Πώς να μην πουλήσει η κυβέρνηση την ΟΑ στον Βγενόπουλο… αφού είναι ο μόνος που έχει κάνει μήνυση στον Γ. Παπανδρέου…
Ξέρω κάποιοι θα πουν ότι είμαι προκατειλημμένος… ίσως και εμπαθής… μπορεί… αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο και το σκεπτικό της πώλησης του δημόσιου πλούτου στον κάθε επιχειρηματία. Ο ελληνικός λαός τους κάλεσε να διαχειριστούν την δημόσια περιουσία και όχι να την ξεπουλήσουν. Άλλο διαχείριση σωστή ή λανθασμένη μπορούμε να το συζητήσουμε και άλλο ξεπούλημα.
Ένας φίλος προχθές μου έλεγε πόσο καλός επιχειρηματίας είναι ο Βγενόπουλος και ότι είναι ίσως ο μόνος που μπορεί να «αναστήσει» την ΟΑ. Δεν αμφισβητώ την ικανότητα το κ Βγενόπουλου, την επιχειρηματικότητα του, το ταλέντο του αλλά ένα είναι το σίγουρο δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει τον Έλληνα πολίτη δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει την άγονη γραμμή, το νησί που το χειμώνα πετάξει το αεροπλάνο με 10 επιβάτες. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πως θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα αραβικά κεφαλαία που εκπροσωπεί.
Επίσης είναι μια ευκαιρία να καταρριφτεί ένας μύθος. Θυμάστε εκείνη την διαφήμιση MIG – Made in Greece? Τι σχέση έχουν τα συμφέροντα που εκπροσωπεί ο κ. Βγενόπουλος με την Ελλάδα; Ακόμη μήπως πρέπει να σκεφτούμε πόσο επικίνδυνη είναι η γιγάντωση αυτή της MIG για την Ελλάδα μας; Αυτήν την στιγμή η Marfin ελέγχει περισσότερο από το 15% της ελληνικής οικονομίας. Όσο ικανός επιχειρηματίας και να είναι αυτό δεν του δίνεις τεράστιες δυνατότητες εκβιασμού στην εκάστοτε κυβέρνηση; Γιατί να μην ξεχνάμε πάντα εξυπηρετούσε, εξυπηρετεί και θα εξυπηρετεί τα προσωπικά του συμφέροντα.
Και δηλαδή θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε τα χρέη της ΟΑ; Δεν θα την έκλεινε η ΕΕ ούτος η άλλως; Όλα αυτά τα ερωτήματα είναι λογικά. Φυσικά και η ΕΕ θα μας πίεζε πολύ για την ΟΑ, μην ξεχνάμε ότι με αυτή την κυβέρνηση έχουμε χάσει οποιαδήποτε διαπραγματευτική ικανότητα και το κύρος που είχαμε στην ΕΕ. Επίσης κανένας μας δεν συμφωνεί ότι πρέπει να πληρώνει συνεχώς ο ελληνικός λαός για μια χρεοκοπημένη εταιρία. Άρα τι έπρεπε να γίνει; Υπήρχε άλλη λύση;
Υπάρχει, βιώσιμη λύση για την Ολυμπιακή Αεροπορία, μακροχρόνια. Η λύση που είναι ο συνδυασμός ιδιωτικών και δημοσίων κεφαλαίων, στην οποία θα συμπεριλαμβάνεται και στρατηγική συμμαχία με διεθνή αερομεταφορέα. Μία λύση, η οποία θα διασφαλίζει τη συνέχεια των υπηρεσιών σε όλους τους κατοίκους της Ελλάδας, όπου και να βρίσκονται, σε οποιαδήποτε ακριτική περιοχή και να βρίσκονται, και θα διασφαλίζει τον υγιή ανταγωνισμό.

2 comments:

AfT_K said...

Η Ολυμπιακη πρεπει να αλλαξει μορφη. Ετσι οπως ειναι τωρα μονο προβληματα δημιουργει. Το εαν υπαρχει καλυτερη λυση περα απο την λυση Βιενοπουλου δεν μπορουμε να το ξερουμε σιγουρα. Το σιγουρο ειναι οτι η Ολυμπιακη αλλαζει σελιδα και ας ελπισουμε οτι δεν θα μουτζουρωθει και αυτη.

tzonakos said...

Σωστός, ολόσωστος.
Θα προσθέσω ακόμα ενα :
Αλλαγή νοοτροπίας στην διαχείριση του προσωπικού.
Αρκετά με τους δήθεν συνδικαλιστές, ευκαιριακού τύπους που δήθεν μαχόμενοι για τους εργαζόμενους έκαναν ζημιά σε θέματα επαγγελματικής νοοτροπίας.
Ο συνδυασμός ιδιωτικών και δημόσιων κεφαλαίων θα ηταν οτι καλύτερο.
Τωρα πια, πάει.

Περισσότερα θα πούμε μετά την 15/01/2010